♥ ♥ ♥ ♥

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

هزاران شمع را می‌توان با یک شمع روشن کرد بدون اینکه زندگی آن شمع کوتاهتر شود ... تقسیم خوشبختی هیچوقت از آن کم نمی‌کند ...

#

#

#

بـــــــــــــرو!!!! ترس از هیچ چیز ندارم وقتی یقین دارم بیشتر از من کسی دوستت نخـــــــواهد داشت بــــــــــــرو!!!! ... ترس برای چه؟؟ وقتی می دانم یکــ روز تُف می اندازی به روی تمام آن اعتقاداتی که به خاطرشــــان من را از دست دادی.

#

#

#

ﻧـــﮕﺎﻫــﺖ ﺑـــﻪ ﺁﻥ ﺑـــﺎﻻ ﺑـــﺎﺷـﺪ ﺗـــﺎ ﺩﻟـــﺖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻫـــﺎی ﺍﯾـــﻦ ﭘــــﺎﯾــﻴــﻦ ﻧــــﮕـــﻴـﺮﺩ…

#

#

#

باید به فکر ساختن یک بادبادک بود…. هنوز هم با کمی نخ و کمی کاغذ می شود به گیسوان طلایی خورشید رسید…

#

#

#

پشت ویترین مغازه ها جنس هایی هست که خیلی گرونن یه چیزایی هم میشه پیدا کرد که ارزونه اما گاهی یه گوشه ای، یه چیزی میذارن، که شاید کهنه باشه ، شایدم معمولی اما روش نوشته ” فروشی نیست ” آدم باید از اون جنس باشه

#

#

#

گرگ هم که باشي عاشق بره اي خواهي شد که تو را به علف خوردن وا مي دارد و رسالت عشق اين است شدنِ آنچه نيستي !

#

#

#

می دونی چیه رفیق؟ اگه از زندگی کسی می ری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون حتی پوست تخمه هاتم جمع کنی با خودت ببری… .

#

#

#

چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان برای کسی که در دوری ما شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .

#

#

#

امشب ؛ هنگام خوابیدن با خود قدری فکر کنیم … امروز چه کرده ایم که فردا لایق زنده ماندن باشیم

#

#

#

نـــــه. . ! الــآن نــــه . . ! فعلـــاً دورتــــ شلوغــــه. . تنـهــاتـــ کـــ گذاشتن ، یــآدـ من می اٌفتــی . . اونوقتـــ دیگــه شرمنــدمــ . . . چون احتمــالــاً من تنهــا نیستمـــ

#

#

#

دستهایم به آرزوهایم نمیرسند... آرزوهایم بسیاربلندند.... ولی درخت سبزصبرم , میگوید,امیدی هست... خدایی هست.

#

#

#

یادته گفتی به شرافتم قسم تا آخرش هستم… شرافتت پیش من گرو مونده؛ حالا با عشق جدیدت

چیکار میکنی بــــــــی شــــــرف ..؟؟؟!!

#

#

#

هیچ فکر کردی؛ وقتی مردم پشت سرت حرف میزنن چه مفهومی داره ؟ خیلی ساده است ! یعنی اینکه تو دو قدم از اونها جلوتری ...

#

#

#

برای چراغ های همسایه هم نور آرزو کن... بی شک حوالی ات روشن تر خواهد شد...

خب دوستان تا درودی دیگه بدرود

 


|سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A