کمی دلنوشته{4}

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

همیشه همینجوریه ...

تا میای عادت کنی به اینکه تنهایی از زندگی لذت ببری
بدون هیچ آشفتگی و دلتنگی...

یکی از راه میرسه ...
یه مهربون....اولش خیلی ساده میگیری
میگی اینم یکی مثل بقیه است ،

اما بعد چند وقت میبینی روزاتو چقدر قشنگ کرده...

چقدر صبحا با انرژی از خواب پامیشی...

چقدر شبا با شب بخیرش آروم میخوابی...

چقدر سرحالی...

چقدر از ته دل میخندی و شادی....

چقدر خوبه که یکی اینقدر دوست داره و تو هم دوسش داری....

اما اونم یه روز مثل بقیه میره
و تو داغون میشی....

دوباره روزات سیاه میشه...

دوباره بی انگیزه و غمگین میشی...

اصلا یادت نیست
که مگه قبل از اون چیکار میکردم که الان برام زندگی اینقدر تلخه...

اون وقته که به دل احمقت میگی :

چی فکر میکردیم و چی شد ...
این که از بقیه هم بد تر بود ...

حالا کلی بگذره تا دوباره برگردی به حالت طبیعی ....!!

#

#

#

روزگار میخندی ؟ کمی حرمت نگه دار … مگر نمیبینی سیاهپوش آرزوهایم هستم !

#

#

#

دیگر . . . نه صبر ایوبی هست !! و نه بویی از پیراهن یوسف عزیزم … خودت را به کوری بزن اینجا گرگ ها همه چیز را خورده اند

 

#

#

#

تاس من جفت شیش هم که می آورد، . . . باز هم خانه ی “مارها” سهم من است…!

#

#

#

آنجا که نور بیشتر است، سایه های سیاه تری می توان یافت. {گوته}

#

#

#

ماهی به دریا گفت تو نمیتونی اشک های منو ببینی چون من توی ابم....دریا جواب داد اما من میتونم اشک های تو را حس کنم چون تو توی قلب منی!

#

#

#

تیک تیک ثانیه ها در گوش دقایق می خوانند و...
دقایق برای ساعتها نجوا می کنند....
ساعتها، روزها را به بازی می گیرند و....
روزها ،ماه ها را و ....
ماه ها..... سالها را
واین چنین می شود که ایام می گذرد
ومن روزهای بی قراری و دلتنگی و تنهاییم را
باهزار روایت بی الفبا از حضور تو ترسیم می کنم و...
می گویم:. انگار همین دیروز بود

 

#

#

#

تمام خستگی هایت را یک جا می خرم! تو فقط قول بده ......صدای خنده هایت را به کسی نفروشی......!!

#

#

#

سیندرلا لنگه کفشش رو جا گذاشت یه لشکرآدم دنبالش بودن!!!
ما دلمون رو جا گذاشتیم یه نفر هم سراغمون رو نگرفت!!!!
آخه فقط سیندرلا بچه آدم بود ؟

 تا درودی دیگه بدرود



 


|جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A