فقط خنده

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

اینایی که هر کاری در توانته براشون انجام میدی آخرش بهت میگن : مگه من ازت خواستم ؟؟؟ ” یعنی با

آر پی جی ” بزنی لهشون کنی بازم کمه… خالی نمیشی !!

#

#

#

یارو میره انجمن اهدای عضو جو گیر میشه و همه رو تیک میزنه بعد از مرگش، به خانواده اش یه شلوار کردی گشاد و یه مشت سبیل تحویل میدن !

#

#

#

وقتی می پرسی چیزی میخوریین ؟ اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورم… جدا موجود ترسناکیه .

#

#

#

اعتماد به سقفتو برم:دی

#

#

#

من اولش ، یه گوله نمك بودم بعدش دستو پا در آوردم

 

#

#

#

ابتکار طرفو : دییییییییییی

#

#

#

خو آخه مجبوری انگلیسی بنویسی؟

#

#

#

بدون شرح :)

#

#

#

خخخخخخخخخخخ

#

#

#

امیدوارم حسابی خندیده باشین

منتظر نظراتون هستم

 


|دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A