کمی دلنوشته{7}

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

مگه قلــبـــــ مـــن بـــتـــــــ بــود…؟
که خدا تـــو را
برای شـکـستــنـــش فرستاد…؟
.

#

#

#

.
دل من همانند اتوبوس های شهر شده !
غصه ها سوار میشوند فشرده به روی هم و من راننده ام که فریاد میزنم :
دیگر سوار نشوید !!! جا نـــیـــــــــــست …
.

#

#

#

هرگاه خبرمرگم راشنیدی
درپی مزاری باش که بر سنگش نوشته:
ساده بودم،
باختم!

#

#

#

دیروز قاصدکی دیدم  درمیان دستانم گرفتمش
پیغامی از خود برایت گفتم
فوت کردم
اما نمیرفت
به سمت خودم برگشت میخورد
میبینی حتی دیگر قاصدکم  برگشتت را بیهوده میداند

#

#

#

این روزها…”بغض” دارم!
“گریه” دارم!
تــــــــا دلت بخواهـــــــد…
“آه” دارم…!
ولی “بازیگر”خوبی شده ام…
“میــــــ خنــــــــدم”
.

#

#

#

این روزهــــــــــا از ” سنگــ شدنم” حرف می زننـــد… !!
سنگـــــــی که برای تو
از هـــر خـــ ـاکی
خـــ ـاکی تر بود !
.

#

#

#

تـ ـو بـ ـرو…
مـ ـن هم برای اینکـ ـه راحـ ـت تربروی…
می گویـ ـم : برو “خیـ ـالی نیسـ ـت “
امـ ـا…
کیسـ ـت که ندانـ ـد…
بی تـ ـو…
تنهـ ــا چیـ ـزی کـ ــه هسـ ـت…
“خیـ ـال توسـ ـت” …
.

#

#

#

.
آینه هم شکایت دارد از من ! روی ِ خوش می خواهد . . . !
آینه جان ؛ ندارم ، ندارم ، ندارم . . .
.

#

#

#

.
اگر روزی رسیدی که من نبودم
تمام وصیتم به تو این است
” خوب بمان ”
از آن خوب هایی که من عاشقش بودم …. !
.

#

#

#

من که از اینجا
نمی روم …
تو هم که هیچوقت نمی آیی !
میخواهم بدهم درهای بی دستگیره بسازند
برای این خانه . . .
.

امیدوارم لذت برده باشین


|چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A